We love our hoodies! The material is super cozy and thick. We received many compliments š
Use code IG15 to get 15% off your order.
Buy 3+ Get 30% Off Automatically
Buy 2 Get 20% Off Automatically
Free shippingĀ on orders over $50
HolyStep
Impossible de charger la disponibilitƩ du service de retrait
Buy 2 items: 20% Off Automatically
Buy 3+ items: 30% Off Automatically
A reminder that God calls each of us with purpose. š£
Inspired by Matthew 4:19, this tee features a bold fishing graphic symbolizing faith, calling, and obedience. āI will make you fishers of menā is more than a verseāitās an invitation to trust Godās direction and live boldly for Him. Wear this as a reminder that He can use ordinary people to make an eternal impact.
Oversized, relaxed fit
100% premium cotton (7 oz) ā thicker, softer, holds shape
DTG print with OEKO-TEXĀ® water-based inks ā breathable & skin-friendly
Wash inside out, cold with like colors.
Hang dry (no tumble). Do not bleach or iron print.
Free shipping? Always.
We offer free worldwide shipping on orders over $40 USD
Fast delivery, no stress.
Most orders arrive in 7ā10 business days, right to your door.
Not in love? Weāve got you.
If thereās a quality issue, you have 45 days to request a refund or exchange.
Weāll cover the shipping ā and make it right.
Defect? Weāll fully refund or replace.
Just send us a message. Weāll take care of the rest. š
Faith. Comfort. No-worry checkout.
Thatās our promise ā so you can focus on the good stuff.

Overall rating: 4.5 / 5 from 226 reviews.
We love our hoodies! The material is super cozy and thick. We received many compliments š
Rikki T. 5/5
Hoodie is just as described and arrived in a timely manner. Very very soft on the inside, Iām 5ā 9ā and the medium fits perfect, if I wanted an oversized look I would size up.
Emily 5/5
Canāt wait to tell everyone that the pike I caught was⦠that big!
Shawna 5/5
Store owner replied: Dear Customer, Thank you so much for sharing your photos and showcasing our product! We truly appreciate your time and support. Seeing you enjoy and share your HolyStep item means a lot to our small brand and encourages us to continue creating better products. We also have to say ā **this hoodie looks wonderful on you, and it matches your beautiful smile perfectly!** Your happiness and confidence are exactly the feeling we hope our designs can bring to our customers. Thank you again for being part of our community. š¤ With gratitude, HolyStep May God bless you and your family.
Obsessed! The oversized fit is literally perfect. Iām 5ā4 and the Large gives that cozy aesthetic Iāve been looking for. Plus, the message is everything! āØ
Theuschjenna 5/5 Verified
The fabric is SO thick. Itās hard to find Christian apparel that actually feels high-end, but this is it. 10/10.
Wieberbecky 5/5 Verified
Iāve been wearing this to my campus Bible study every week. Itās so soft and the design is such a conversation starter.
Oehleralana 5/5 Verified
Stunning quality. The foam print on the back is so tactile and cool. Feels like a designer piece but with a much better purpose.
Sweatbrooke 5/5 Verified
Can we talk about the interior? Itās like being hugged by a cloud. I never want to take it off.
Lowekelsey 5/5 Verified
The inner fleece is buttery soft. Iām never taking this off.
Olivia B. 5/5 Verified
Finally, a hoodie that doesn't feel like sandpaper. 10/10 for comfort.
Ava C. 5/5 Verified
Itās that "stolen from your boyfriend" level of cozy.
Sophia R. 5/5 Verified
BUYER BEWARE Service is awful, ordered this sweatshirt and it's too small. Messaged seller to return and reorder was given option of a discount on another purchase or a portioned refund. Being an apparel store and unable to exchange sizing is beyond ridiculous.
Megan M. 1/5 Verified
Absolutely love the quality of the material!!!
Leah L. 5/5 Verified
Great hoodie! Although I will say it is definitely a heavy weight hoodie and I would size down one or two sizes as they are quite oversized. I have a medium and it fits more like a large or even XL. Super duper cute and definitely gonna be a new fav in the rotation:)
Ailish N. 4/5
The quality of the fabric is amazing! Getting ready to buy another one!
Megan M. 5/5 Verified
I am in love with this hoodie. It is so cute and like #fisherwomen chic. I LOVE IT. It felt like it took forever to come because i was so excited. (it took like a week 1/2). If ur wondering if the print feels plasticly it doesn't ... if that makes sense lol. It's so soft also!
Mia R. 5/5
Great fit, super comfortable and made a wonderful engagement photo shoot!
John M. 5/5 Verified
Never received the product. Invalid tracking number. Donāt trust this company. No refund received
Michelle G. 1/5 Verified
I bought the pink hoodie and I love it! Wish I could buy the pants seperately since I already bought the hoodie!
Mara B. 5/5
I LOVE it great quality and love how the graphics are on the hoodie.
Molly L. 5/5 Verified
I love this set! The quality is soo nice and itās so comfortable
Molly L. 5/5 Verified
Not a fan of how the fish is put on the hoodie compared to my other ones
Molly L. 3/5 Verified
I love it!!! The only reason it lost a star is because itās not super true to size!?!? Itās a little small even when I sized up but itās amazing and such good quality and soooooo soft and heavy!!!! Highly recommend!!!
Evelyn O. 4/5 Verified
Poor quality, way oversized
Nicole K. 1/5 Verified
I love the softness of the hoodie and the color. I dislike the sticker of the fish, it is more like a plastic cheap material stickered on instead of on the cloth. Overall it is a comfy but, maybe not worth the price but it is comfy.
Cherie C. 4/5 Verified
Love these!
Chloe R. 5/5
Quality is better than I expected. The print is very nice, and shipping was on time š
Cash G. 5/5 Verified
My daughter loves it!
Kristina R. 5/5 Verified
These hoodies are so comfy! Perfect fit and soft inside. Came exactly as depicted in photos and arrived sooner than expected. 10/10!
Katie 5/5
Never recieved my purchase. This company is a complete scam ā would not recommend!
Bryanna O. 1/5 Verified
Sunday Are for The Birds Hoodie
Store owner replied: Dear Customer, After reviewing our email communication history with you, we would like to sincerely apologize for the experience you have had. After further checking, it appears that your package may have unfortunately been lost during transit. While this situation is very rare, we can see that the tracking information stopped updating after August 20, which suggests there may have been an issue during the shipping process. We also recognize that there were problems with some of our previous customer service responses, and we sincerely apologize for any frustration or inconvenience this may have caused. Please check your email inbox, as we have already processed a full refund for your order. The detailed refund information and next steps are included in our latest email to you. Thank you for your patience and for giving us the opportunity to review this matter properly. We truly appreciate your understanding. With gratitude, HolyStep May God bless you and your family.
Just received my order although it took a long time to arive and missed the week i needed it for it is such good quality and im so happy i got it now super cute!
Rowan M. 4/5 Verified
Store owner replied: Dear Customer, Thank you so much for your kind words and for loving our product. Your genuine review and feedback give us great confidence and motivate us to continue improving. We truly appreciate you taking the time to share your experience with us. We have also recently optimized our shipping services, and we hope to provide you with an even better shopping experience in the future. Thank you again for your support and trust in HolyStep. With gratitude, HolyStep May God bless you and your family.
Such a cute hoodie and great material. Runs true to size!
Julia Z. 5/5 Verified
Great stuff!
Avary D. 5/5
Store owner replied: Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your appreciation for our product. Your support and encouragement mean a lot to us and truly motivate our small brand to continue creating better products and experiences. We wish you a wonderful day and all the best! With gratitude, HolyStep May God bless you and your family.
great
Abigail A. 5/5
Lattes & Lobster Coastal Hoodie
Store owner replied: Thank you so much for your love and support! Your genuine kind words are such an encouragement to our small brand and truly mean a lot to us. š¤
Never recieved my item. I reached out to customer service for a refund and no one reached out or followed up. Very dissatisfied.
Sophie M. 1/5 Verified
Store owner replied: Dear Customer, We checked your order information using your email address and found that we did not receive any previous email from you. Normally, we respond to all customer inquiries within **24 hours**. However, we have already located the issue with your order and found that there may have been a **package loss during the shipping process**. Please rest assured that once we confirm the cause of the issue, we will always provide appropriate assistance, including a **full refund if the package is confirmed lost**. We have also sent you an email with the details regarding your orderās delivery situation. Please kindly check your inbox (and your spam/junk folder just in case). Thank you for your patience and understanding. We will continue to assist you until this issue is resolved. With gratitude, HolyStep May God bless you and your family.
H
Joey W. 5/5
very thick and comfy thicker neckline but fits great and love the color
Dawn C. 4/5 Verified
When You Go Through Deep Waters Isaiah 43:2 Crewneck
Store owner replied: Thank you so much for your wonderful review! š¤ Weāre so happy to hear that you love the thickness, comfort, fit, and color of your hoodie. We designed our pieces to feel cozy and comfortable while still having a beautiful everyday look, so it means a lot to know youāre enjoying yours. Thank you for supporting HolyStep and being part of our journey! ⨠May God bless you and your family. š¤
good quality more of a box fit tee than flowy type tshirt and a little bit lighter coloring in person
Dawn C. 4/5 Verified
Your Plan Godās Plan Isaiah 55:8ā9 Tee
Store owner replied: Thank you so much for your honest feedback! š¤ Weāre so happy to hear that you love the quality of the tee. This style was designed with a relaxed, slightly boxy fit to create a comfortable oversized look rather than a flowy, fitted silhouette. We appreciate you sharing your thoughts on the color as well ā colors can sometimes appear slightly different depending on lighting and screens, and weāll continue working to make our product photos as accurate as possible. Thank you again for supporting HolyStep and sharing your experience with our community. We truly appreciate it! š¤
so comfy and perfect fit love it so much
Dawn C. 5/5 Verified
Store owner replied: Thank you so much for your sweet review! š¤ Weāre so happy to hear that you love the comfort and fit of your piece. It means so much to us knowing that our designs can bring you something cozy and special for everyday moments. Thank you for supporting HolyStep and being part of our journey! ⨠May God bless you and your family. š¤
The softest hoodie ever
Gloria O. 5/5 Verified
Store owner replied: Thank you so much for your sweet review! š¤ Weāre so happy to hear that you love how soft and cozy your hoodie feels. Creating pieces that bring comfort and warmth to your everyday moments is exactly what we hope to do. Thank you for supporting HolyStep and being part of our journey! ⨠May God bless you and your family. š¤